fbpixel

Ideje kötözködnöd! – Marketingszoftverek összekapcsolása néhány kattintással

Szerző: | Marketingszoftver, Marketing | 0 hozzászólás

A marketingszoftverek összekapcsolása és összehangolása visszatérő marketingkihívás.

És bár azt mondják nem ildomos közhellyel kezdeni egy írást, de én mindig is renitens voltam, szóval…

„A marketing technikai sport.”

Persze ezt a WordPress oldalakat összekattintgató és ezenkívül zéró marketingismerettel rendelkező „powermarketingerek” pajzsként használják, de ez most minket hidegen hagy, mint Donald Trumpot a hairstyling.

Losi Marketing

Szóval -picit szűkítve- az online marketing kétség kívül a szoftverek bűvkörében történik. Ez hívta életre a Losi Marketingblogot is.

Hiszen lehetsz bármennyire felkészült marketinges (=marketingorientált cégvezető, marketingkivitelező stb.), a megfelelő szoftvergyűjtemény nélkül szinte értelmezhetetlen a marketingjelenléted.

Egyre több szoftverre van szükséged, hogy az egyre specifikusabb marketingéhséged csillapítsd, ami egyre összetettebbé (jól van: nehezebbé) teszi a marketingfolyamatok összehangolását.

Az írás affiliate linkeket tartalmaz.

Egyre több szoftver, egyre bonyolultabb összekapcsolás

Mert szoftverből egyre több lesz a marketing-repertoárodban még akkor is, ha nem vagy annyira ipari fogyasztó, mint én.

Nézzünk csak egy egyszerű példát:

Van egy kérdőíved a QuestionScoutban, aminek az adatait át kell adni a hírleveleződnek.

Pofonegyszerű szoftverösszekötésről van szó, ami direkt integráció nélkül a szoftverek között…szívás.

Arról nem is beszélve, hogy minden rendes marketinges lusta, mint egy beváliumozott lajhár.

A marketinges lusta - lajhár anim gif

Persze ez a maximálisan pozitív lustaság nem a célcsoportkutatásnál, meg a stratégia kidolgozásánál jelenik meg, ahogy a marketingvilág balgábbik felénél.

Hanem a robotmunkánál, amit ideális esetben Güzü Gizella (barinőknek csak „güzügizi”) végez el változó hatékonysággal és méla undorral.

Kevésbé ideális esetben pedig neked kellene.

Namost ez se nem skálázható, se nem megbízható, se nem esztétikus (gondolok itt az imént vizualizált Gizire).

Ezért a masszív eredményekhez rendszeres, jól kivajazott és automatizált szoftverösszekötésekre van szükségünk a marketing-workflow-hoz (majd h.sz-ben írd meg, hogy kell ezt helyesen írni, köszi).

Hiszen minden automatizálásnál arra törekszünk, hogy a folyamatokon úgy suhanjon végig aminek kell, mint cementtel megrakott, szappanozott kispolszki a kizsírozott szakadékban.

Erre nyújtanak megoldást a szotftverek összekötésére és összekapcsolására szolgáló szoftverhubok.

Marketingszoftverek összekapcsolása szoftverhubokkal

Ahogy a piaci igény megjelenik, a kínálat is bővül.

Ezért most már mondhatni elvagyunk kényeztetve a kölönbőző szoftverekkel, amelyek különböző szoftvereket kötnek össze. Ehh…

Ilyen szoftverhub a Zapier, amely talán elsők között csapott le a piaci résre, aztán ott a sokak által kedvelt Integromat.

Én azonban egy számomra kedvesebb szoftverösszekötő szoftvert mutatok be neked lólépésben, ami nem más, mint…

Több, mint 250.000 szoftverösszekapcsolás Integrately-vel

Az Integratelyt azért kezdtem nagyon megkedvelni (és rendszeresen használni a Zapier mellett), mert a felülete kézre áll, olcsóbb a Zapiertől és találtam már megoldást vele olyan szoftver-összekötési kihívásra, amit a Zapierrel nem tudtam megoldni.

És mert bitang sok szoftvert összeköthetek vele. Háhá!

Egyébként ide bökve el is kezdheted vele összekötni a szoftvereidet teljesen ingyen.

Marketingszoftverek összekapcsolása pár kattintással

Kevés dolgot utálok attól jobban, mint amikor a reggeli második kávé hatásmechanizmusának következtében, ördögi kacajjal felszínre törő marketingötletemet valami technikai baromság korlátozza.

Vagy azzal, hogy „ezt nem lehet megcsinálni” (ami minden rendes marketingesnek vörösposztó és „csakazértis”), vagy azzal, hogy irreálisan bonyolult vagy macerás, például azért, mert az ötlet elemeit alkotó szoftverek bitjeit nem lehet direkt módon átlapátolni egymásba.

Pontosan így jártam, amikor egy korábbi „szoftvercsomaggal” kivitelezve, egy funnel belépőpontjául szolgáló (QuestionScout) űrlapot akartam bekötni az ActiveCampaignbe.

Egyébként így van megoldva a pofátlan Kapcsolati űrlapom is.

Szoftverösszekötés menete Integratelyben

Mindenek előtt hozz létre egy ingyenes fiókot itt.

Aztán a főképernyőn vagy, ahol a kezdődhet a tánc!

Losi Marketing

  1. Kiválasztod a szoftvereket, amelyeket összefogsz kötni
  2. Választasz az előre elkészített műveletekből („ha egyik szoftverben „ez” történik, akkor „ez” történjen a másikban”), vagy készíthetsz sajátot is. Mindkettő egyszerű.
  3. Finomra hangolod (milyen adatot akarsz átvinni stb.), teszteled és aktiválod.

Ilyen egyszerű az egész.

Szoftverek összekötése Integrately-vel

Kinek ajánlom az Integratelyt?

Ha több, mint egy marketingszoftvered van, amelyek nem integrálhatók direkt egymással, akkor jó szolgálatot fog tenni az Integrately.

Akkor is jó szívvel ajánlom a használatát, ha már használsz más szoftverhubot. Mert -ahogy én is- találhatsz olyan „akciót” az Integrately repertoárjában, amely esetleg a Zapierben nem található.

„Ennyi?”

Ezt a szösszenetet -ahogy a többit is- ihlet és kérdések alapján törekszem bővíteni.

Így elsőre azonban nem akartam „vadSEOzás” miatt fölöslegesen hosszabbra nyújtani. Neked írok, nem a Google-nek.

A szoftver pedig nem kívánt hosszabb cikket.

Egyrészt azért, mert az Integrately alapvetően tényleg ilyen egyszerű.

Másrészt azért, mert mélyebben már csak konkrét szoftverek összekötésével lehetne bemutatni a működését, ami ha nem pont azokat a szoftvereket használod, szintén csak klaviatúra-errodálás lenne.

Kiegészítenéd, kérdésed van, jókor jött?

Írj hozzászólást!

Utolsónak lenni gáz!

A marketingben pedig életveszélyes is.

Iratkozz fel hype és zaklatásmentes hírlevelemre, amiben még az ajánlatokat is imádni fogod!

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük