fbpixel

Marketingalapok Egyszerűen Tréning Hangfelvétel

Marketingalapok marketingszüzeknek és kihasznált marketingsérülteknek.

Belsőkörös, példacunamival átjárt, kiscsoportos marketingtréning hangfelvétele, közérthetően, szakzsargon nélkül.

9990 Ft

Kicsit bővebben

Marketingalapok marketingszüzeknek és kihasznált marketingsérülteknek.

Belsőkörös, példacunamival átjárt, kiscsoportos marketingtréning hangfelvétele, közérthetően, szakzsargon nélkül.

1.rész (terjedelem: 1:06:57):
- Mi a marketing és mi nem?
- Marketing az élet minden területen.
- Félek, hogy "betalál a konkurencia" és "lehúzza a szolgáltatásom". Hogyan álljak ehhez?
- A "cucc" és termék közötti különbség, ami a többszörös profirhoz vezet.
- A felénk értékesítői éned megnyugtató gondolatai.
- Ezt gondold át és soha nem fogsz félni megkérni a terméked tisztes árát.

2. rész (terjedelem: 1:19:57):
- Néhány gondolat az olcsó és a drága termékről
- Az AIDA modell a gyakorlatban.
- Hogyan érd el, hogy azok figyeljenek rád, akiket vásárlónak szeretnél.
- Hogyan döntenek a leendő ügyfeid, és ezt hogyan használhatod ki etikusan?
- Hogyan adj választási lehetőséget, amikor terméket/megoldást ajánlasz?
- Gyakorlati példák a tréningrésztvevők legkülönbözőbb magánéleti és üzleti marketingkihívásaira

3. rész (terjedelem: 55:38):
- Érdemes-e több célcsoportnak/tudatossági szinten lévő csoportnak párhuzamosan marketingezni?
- Életmód program marketingalapok összeácsolása az AIDA modellre építve, közösen
- Miről szól a célcsoport szerinti kommunikáció és szűrés?
- Ne gömbölyítsd a kockát, csak finomíts.
- A kérdés, amivel 5 másodperc alatt tesztelheted a kitenyésztett problématudat életképességét
- Egy csipetnyi „adományozott identitás”, avagy befolyásolástechnikai kitekintő
- Így lődd be a perfekt CTA-t pikk-pakk
- A "szaki" dolga

4.rész (terjedelem: 1:08:33):
- Kommunikációs felületek, hogyan állj hozzájuk jól és mit kérdezz a „Mit írjak/mit posztoljak” helyett?
- Marketing és az AIDA modell a mindennapi életben

Vélemények

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.