fbpixel

Zavaróan kellemes marketing probléma:

A terméked/szolgáltatásod kampányrajtjára készülsz ezerrel.

Ha betalál, akkor sok új vevővel kecsegtet.

Ha nem,…inkább hagyjuk is.

Rengeget idő energia és pénz van már benne.

És kell az a bevétel, kellenek azok az új vevők.

Üzenetek megvannak, ajánlat patent.

Blogposztok, hírlevelek, social poszok betárazva.

Tucatnyi kampányoldal felépítve.

Az értékesítési oldalad 47. verziója már megnyugtat annyira, hogy hajnalban már csak kétszer riadsz fel rá, hogy „ezt még átírom rajta”.

Persze pontosan tudod, hogy a kampány egy élő organizmus.

A legritkább esetben működik önjáróan egy kattintás után.

Kell itt-ott csiszolni, amott foltozni.

Most azonban elérkezett a rajt pillanata.

Izgatottan vonszolod a kurzort a kiküldés gomb fölé.

Újra átnézed, hogy jó listára, jó szegmensre mennek-e ki a levelek.

„Küldjek még egy tesztlevelet magamnak?” – fut át a gondolat.

De tudod, hogy a 27. tesztlevél után ez már csak időhúzás lenne.

Nagy levegő…KATT!

A hírlevélszoftveredben gondosan összerakott kampánystart e-mail kiküldése elkezdődött.

Bekólázott drogosként ható pupillával nézed, ahogy pörögnek fölfelé a kiküldési számok: 1173…1527…2030…nincs visszaút.

Közben a közösségi felületek posztjai is megkezdték az éter átszelését a lehetséges új vevők felé.

Feszült pillanatok ezek.

Áll, vagy bukik? Az itt a kérdés.

Belül szünet nélküli érvek és ellenérvek, imádság és könyörgés váltakozik benned.

Olykor egyenesen alkudozol a „felsőbb hatalmakkal”:

„Ha bejönne 150…de akár csak 130 új vevő, már tök elégedett lennék.”

Tudod, hogy most kicsit hagynod kellene kifutni a rajtot.

De nem megy.

Feszült érzelmekkel az Analytics Live oldalát nézed, mintha csak a képernyőre akarnád szugerláni a számokat.

Jönnek az oldalra?
Maradnak elég ideig?
Átkattintanak a checkoutra?

Tudod, hogy a vásárlási konverzióhoz idő kell és sokszor nem is az első látogatásra történik.

De sikerre éhes marketingéned akarja, hogy ez pörögjön.

És akkor elkezdődik… megérkezett az első vásárló.

Bankkártyás fizetés rendben volt? Rendben.
Upsell? Azt is vett egyet.
Számla kiment? Kiment.
Utánkövetés? Kiment.
Yes!

Aztán 3…7…19…

Pár óra elteltével már alulról karcoljuk a 100 vásárlót!

Örömmámor borítja el a lényed, és az a fajta megnyugvás, mint amikor a feszesre fújt strandmatrac dugóját hirtelen kirántják…kieresztesz minden feszültséget.

„Ez most már meglesz.” – mormolod a rendelési számok előtt üllve, fáradt mosollyal a szád szélén 🙂

Azért persze ránézegetsz a vásárlási számokra, mert a sikeréhséged nem illant el.

Micsoda?
179 rendelés?

Gyorsan csekkolod, nem-e valami hiba (többszörös rendelés ugyanattól stb.) történt.

De nem.

A kampány beindult, az új vevők jönnek.

Hujuj…több kampányoldal, több letölthető termék külön oldalakkal stb. ott vannak beidőzítve.

Ebből a termékből viszont nincs végtelen mennyiség, mert -válaszd ki, amelyik szimpatikus- rendezvény/csoportos tréning/személyes bármi/korlátozott készlet stb.

Ha beesik a teljesen elképzelhetetlenül Földöntúli 250 rendelés, akkor le kell lőnöm.

Mi lesz a többi érdeklődővel, aki vásárolna?

Mi lesz a rengeteg, előre elkészített extra anyaggal, ami további vásárlásokat hozna a tervek szerint?

Mi lesz…

És a leengedett matrac újra pattanásig pumpálódik ettől a zavaróan kellemes problémától.

De a kérdés már nem az, hogy sikeres lesz-e a vevőszerző kampányod.

Hanem az, hogy mennyire.

Nem csak kívánom, hogy legyen sok ilyen kellemesen zavaró problémád, hanem mellébeszélés nélküli marketinganyagokkal hozzá is segítelek.

Csak nyomj a lenti gombra és iratkozz fel – egyelőre – ingyenes marketingleveleimre!

losi alairas 1 200px removebg - Losi Marketing Hírlevél -
×
Kiváló döntés!
Hová küldhetem a marketingmannát?

Adatkezelési tájékoztató

Agyzsibbasztó szakokoskodás nélküli marketinggondolatok a gyakorlati marketingterepről – többnyire – heti rendszerességgel.

Losi!

A szöveg most is zseniális volt. A hírleveleidet szinte minden alkalommal hangosan röhögve szoktam olvasni. :))))

Kozák Zsolt, Avonlee Média Kft.

© Mental Energy Bt. – Minden jog fenntartva!  |  Adatvédelem  |  Kapcsolat